Sport Adventure, vår 2026

• Pris: fra 93 250,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
  • Stad: Førde
  • Studietur: Sri Lanka
Du skal få trene variert og prøve ut mange idrettar, og du skal på eventyrlege opplevingar i storslått vestlandsnatur.

Det er gode forhold for vinteridrettar i området rundt Sunnfjord folkehøgskule. Vi skal ha eit langrennskurs og gå i dei flotte skiløypene ved Langeland skisenter. Det er gode forhold for skiturar og toppturar. Om du har toppturutstyr så er det veldig bra, men ikkje noko du må ha for å gå denne linja. Det ligg veldig godt til rette for toppturar i Sunnfjord, men du skal også få stå på slalomski eller snowboard. I tillegg til å reise i Hodlekve skisenter skal vi også ha ei lita veke i Hemsedal i skianlegget der.

Det blir surfekurs i Hoddevika som er omkransa av vill og vakker natur.

Du vil få vere med på fjellturar og overnattingsturar. Du skal få lære å lage bål, og lære å lage mat ute i naturen.

På Sport Adventure prøver vi ut ulike idretter og aktiviteter. Det blir ein del ballidrettar, trening i treningsstudio og spinningsal. Felles vårtur for heile skulen er noko av det siste vi gjer ilag før det er skuleavslutning i mai.

I gymsalen skal vi spele forskjellige ballidrettar og i treningsstudio trener vi minst èin gong i veka. Vårt nye treningsstudio på skulen kan du bruke så ofte du vil på fritida heile året.

Vi har treningsstudio i ypperleg kvalitet. Til bruk både i undervisninga og i fritida. Les meir om treningsstudioet her.

I Hafstadparken fins det to fotballbaner, fleire sandvolleyballbaner, ballbinge, skatepark og sykkelløype. I tillegg har vi det beste klasserommet i heile verda, naturen i Sogn og Fjordane.

Du treng ingen forkunnskapar eller spesielle fysiske fortrinn. Du er lysten på å dyrke fellesskap og vennskap med andre gjennom variert idrett, eventyrlege opplevingar både i kvardagen og på reise.

Dette vil du lære

• surfetur til Hoddevika
  • klatre Via Ferrata i Loen
  • rafting
  • fotball
  • basketball
  • sirkeltrening
  • volleyball
  • orientering
  • spinning
  • badminton
  • frisbeegolf
  • langrenn
  • topptur
  • beachvolleyball
  • landhockey
  • styrketrening
  • sykling
  • klatring

Våre forventninger til deg

Du er open for mange forskjellege aktivitetar og idrettar. Du likar å trene og vere aktiv. Vi kjem til å overnatte ute i telt så det må du vere villig til å gjere. Du tek deg sjølv ikkje alt for høgtideleg, men er nysgjerrig på det meste. Du er eventyrlysten og positiv, og ser verdien av fellesskap.

Oddmund Varem Aardal

lærar Helse & Trening

Fra kr 93 250,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Studietur: Sri Lanka
    • Mat (3 måltider per dag)
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 93 250,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 93 250,-
(18 650,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret får du låne av skolen

• Gymsal
  • Treningsstudio med vektrom
  • Spinningssal
  • Hafstadparken med to fotballbaner, to tennisbaner, beachvolleyballbaner og sykkelløype
  • Ikkje minst naturen på Vestlandet.

Dette utstyret må du stille med selv

• Sykkel
  • Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Joggesko
  • Tursko
  • Treningskle
  • Kopp
  • Matboks
  • Fiskestang
  • Skiutstyr
  • Godt humør

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Tidligere elever

Ane Trælandshei

Jeg har opplevd så utrolig masse gøy, og får stadig vekk utfordre meg selv og prøve nye ting. Man får være en del av et fantastisk bra klassemiljø og får venner for livet. Kan virkelig anbefale linja på det sterkeste!

Ane Trælandshei
Eline Hjelle Bjørstad

På linjen har vi fått prøvd flere spennende ting som for eksempel surfing, Via Ferrata, brevandring, skikjøring og klatring. Gjennom året har vi i klassen fått mange fine opplevelser sammen og skapt et unikt samhold med mye humor og gode samtaler.

Eline Hjelle Bjørstad
Hanna Svelander

Sport Adventure på Sunnfjord er utrolig spennende. Jeg har kost meg kjempemye i klassen og miljøet er supert! Å gå i denne klassen har gjort at jeg får prøvd mye jeg aldri trodde jeg ville turt, som er utrolig givende!

Hanna Svelander

Nyheter

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar

Arktisk friluftsliv (vinter 26)

Malangen folkehøgskole