Beach & Volleyball, vår 2026

• Pris: fra 85 750,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
  • Stad: Førde
  • Studietur: Spania - Benidom
Vil du spele beachvolleyball og volleyball? Hos oss skal du få trene med ball kvar dag! Gjennom trening, kampar og turneringar skal du få oppleve idrettsglede og meistring både i sanden og i hallen.

Beach & Volleyball:
Sandvolleyball har prioritet tidleg på hausten og på slutten av vår-semesteret, samt på studieturane. Skulen har to sandvolleyballbanar 50 meter frå internatet. I tillegg har vi eit stort og fint anlegg i Hafstadparkenberre ein kilometer frå skulen, med fire banar. Som elev på Beach og Volleyball vil du få tilgang til treningsstudio på skulen. Du vil få eit styrkeprogram tilpassa for volleyball og oppfølging av fysioterapeut dersom du vert skada.

Volleyball:
Beach & Volleyball har eit tett samarbeid med og har det meste av undervisninga saman med volleyballinja. Vi har serielag for damer i 2. divisjon og for herre i både 2. og 3. divisjon, i tillegg spelar vi treningskampar og deltek på turneringar. I seriespel er vi delt, men i treningskvardagen trenar vi ofte saman eller ved sida av kvarandre. Vi er kjent for vårt høglytte og entusiastiske volleyballmiljø og gode felleskap.

Hos oss er alle hjarteleg velkomne, anten du er nybyrjar eller erfaren. Vi jobber for at at den enkelte skal utvikle seg, uansett kva nivå ein har når ein startar på skulen. Har du elite- eller juniorlandslags- erfaring i volleyball? Sunnfjord IL kan tilby overbyggings-avtale med Førde VBK, som er ein av dei sterkaste eliteserieklubbane i Norge.

Beach og Volleyball passar både for den erfarne spelaren og for nybyrjarar. Du treng ikkje å ha mykje erfaring. Det viktigaste er at du er motivert til å trene kvar dag og at du er ein lagspelar.

Dette vil du lære

• The Sunnfjord Spirit.
  • Teknisk og taktisk innføring i beachvolleyball og volleyball.
  • Volleyballtrening og seriespel saman med Volleyball-linja.
  • Styrketrening og skadeforebyggjande trening
  • Minitrenarkurs
  • Felleskap (Sunnfjord Family)
  • Meistring

Våre forventninger til deg

Du synes det er kjekt å spele både sandvolleyball og volleyball oger motivert til å trene mykje. Vi forventar at du ønskjer å ta del i og bidra til fellesskapet.

Fra kr 85 750,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Spelarlisensar
  • Reiser til kampar
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Studietur: Spania - Benidom
    • Mat (3 måltider per dag)
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 85 750,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 85 750,-
(17 150,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.
Inkludert i prisen er alle spelarlisensar du treng for organisert spel, overtrekksdrakter og spelardrakter, reiser til bortekampar og studietur.

Dette utstyret får du låne av skolen

Treningsstudio. Spinningsal, Gymsal med servemaskin. Tilgang til storhall i Førdehuset og beachvolleyball-baner.

Dette utstyret må du stille med selv

Sko for hallidrett, treningsklede, sandsokkar, ullsokkar, solbriller. Det er butikkar i nærområdet så alt kan skaffast etter at skulen har starta.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Nyheter

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar

MUSIKKPRODUKSJON - fra idé til mix (vår-25)

Vefsn Folkehøgskole - Toppen