Volleyball GUTAR, vår 2026

• Pris: fra 82 500,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
  • Stad: Førde
  • Studietur: Spania - Benidom
Vil du spele volleyball? Hos oss skal du få trene kvar dag! Gjennom trening, kampar og turneringar skal du få oppleve idrettsglede og meistring saman med andre

Kven er vi?
Volleyballinja er størst og eldst i sitt slag i Norge. Mange av dagens elitespelarar har vore elevar hos oss. Vi har serielag både i 2.- og 3.divisjon. I tillegg spelar vi fleire turneringar gjennom skuleåret. Sunnfjord Folkehøgskule er kjent for å ha eit av dei mest høglytte og entusiastiske volleyballmiljøa i Norge.

Kva forventar vi av deg?
På Volleyball-linja forventar vi at du ønskjer å utvikle dine ferdigheiter og kunnskap om volleyball. Det vert høg treningsbelastning og ein hektisk kvardag. Vi er ikkje opptatt av kva nivå du har i dag. Hos oss er alle velkomne uansett erfaring! Volleyballinja har profesjonelle trenarar som har lang erfaring med å tilpasse trening til ulike nivå. Idrettsglede,  og meistring  er sentralt i alt vi gjer. Vår visjon er ikkje kun å undervise i volleyball, men å inspirere, motivere, å utvikle menneske både på og utanfor bana. Med andre ord: Menneske først, så volleyball.

"The Sunnfjord Spirit"
«The Sunnfjord Spirit» er ei kraft som vert skapt ved at vi står saman og dreg i same retning. På Sunnfjord er vi kvarandre sine tilhengarar. Vi heiar på kvarandre både på bana og i livet. «The Sunnfjordspirit» har avgjort mange jamne volleyballkampar!

Fotograf Nigel Boyce:

Volleyball-linja passar for deg som vil utvikle dine volleyball-ferdigheiter, deg som ynskjer ein kvardag med høgt tempo og mykje trening, og som vil vere ein del av eit inkluderande fellesskap.

Dette vil du lære

• "The Sunnfjord Spirit"
  • Mykje balltrening
  • Erfarne trenarar
  • Kampar i 2.divisjon og 3.divisjon
  • Mini-trenarkurs
  • Utvikling av fysiske, tekniske og taktiske ferdigheiter
  • Meistring

Dersom du har erfaring på høgt nivå:
Har du erfaring fra eliteserien eller juniorlandslag? Sunnfjord IL kan tilby overbyggingsavtale med Førde VBK, som er ein av dei sterkaste eliteserieklubbane i Norge.

Våre forventninger til deg

Typisk erfaring for elevar på denne linja:

• Har spelt volleyball i skulesamanheng
  • Har spelt junior-volleyball
  • Har spelt i lavare divisjonar
  • Har spelt i høgare divisjonar

Det viktigaste er ikkje kva nivå du er på, men at du vil vere med å bygge fellesskapet.

Fra kr 82 500,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Studietur: Spania - Benidom
    • Mat (3 måltider per dag)
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 82 500,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 82 500,-
(16 500,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.
Inkludert i prisen er: Alle spelarlisensar du treng for organisert spel, overtrekksdrakter og spelardrakter, reiser til bortekampar og studietur.

Dette utstyret får du låne av skolen

Treningsstudio. Spinningsal, Gymsal med servemaskin. Tilgang til storhall i Førdehuset og  beachvolleyball-baner.

Dette utstyret må du stille med selv

Sko for hallidrett, idretts- og treningsklede. Skulen har innkjøpsavtale, alt kan skaffast etter at skulen har starta.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Tar legg til rett for alle og tek omsyn skadar og andre utfordringar.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Nyheter

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar