Volleyball Adventure, vår 2026

• Pris: fra 93 250,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
  • Stad: Førde
Er du interessert i volleyball, men det frister også med action og eventyr? Du trenger ikke å velge bort noe, for på Volleyball Adventure får du det beste av begge deler!

Volleyball Adventure passar for deg som er allsidig og som er på jakt etter eit variert år!

Saman med volleyball-linjene skal vi fylle kvardagane med profesjonelle treningar, slik at du kan utvikle deg som volleyballspelar – uansett kor mykje erfaring du har fra før. Vår visjon er ikkje kun å undervise i volleyball, men å inspirere, motivere og utvikle menneske både på og utanfor bana. Vi skal også delta på nokre store og små turneringar både innandørs og på beach-bana.

I tillegg til å tilbringe tid i hallen, skal vi også utforske alt det vakre vestlandet har å by på gjennom actionfylte og eventyrlige turar! Sjå for deg å nyte morgonkaffien i soloppgang på ein fjelltopp, kjenne adrenalinet i kroppen når du utfordrar deg på ein heilt ny måte, eller gleda av å dele dagens morsomaste historie rundt bålet før dykk skal overnatte under åpen stjernehimmel. Volleyball Adventure står for: Idrettsglede, meistring, fellesskapsfølelse og vennskapsbånd for livet!

Linja passer for alle som har interesser for volleyball, men ynskjer å lære og delta på andre aktivitetar også.

Dette vil du lære

• "The Sunnfjord Spirit"
  • Mykje balltrening
  • Erfarne trenarar og lærar innan volleyball og friluftsliv
  • Delta på:
  • surfing, klatring, elvekajakk, fjelltur, stistykling, orientering, topptur, rafting, volleyball, beachvolleyball

Våre forventninger til deg

Det viktigaste er ikkje kva nivå du er på, men at du vil vere med å bygge fellesskapet og delta aktivt både på volleyballbana og ute i naturen.

Fra kr 93 250,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på gangen
  • Påmeldingsavgift
  • Treningsstudio
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 93 250,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 93 250,-
(18 650,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Dette utstyret må du stille med selv

• Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Dagstursekk ca 42 l
  • Tursekk ca 50-70 L
  • Skalljakke og skallbukse
  • Dunjakke
  • Ullgenser
  • Ullundertøy
  • Fjellsko
  • Badetøy
  • Termos
  • Skibag

Lurt å ha, men ikkje obligatorisk:

• Klatresko
  • Klatresele
  • Sykkel
  • Våtdrakt

Det som ikkje står her, kan du rekne med at skulen har eller du treng det ikkje.

Vi legg til rette for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg. Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar eller lurer på om vi kan legge til rette for deg.

Tar legg til rett for alle og tek omsyn skadar og andre utfordringar.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Nyheter

- Anbefaler virkelig et halvt år på folkehøgskole om du ikke vet hva du skal etter jul

Da andre planer gikk i vasken søkte Theodor halvtårskurs på folkehøgskole. – En gull mulighet om du har valgt feil eller ikke helt vet hva ...

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar

Friluftsliv x gaming (vår-25)

BAND - Vår 2025