Multisport - vår

• Pris: fra 63 500,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
    Grønt flagg
    Internasjonal sertifisering for skoler som har opplæring i miljø.
  • Stad: Ulsteinvik
På Multisport vert du komfortabel langt, langt utanfor komfortsona! Her får du eit år med sportsprega friluftsliv.

Du ferdast i mektige Sunnmørsalpar, klatrer Bladet i Molladalen og går på kvasse vestlandfjell. Du måler krefter med storhavet på eit surfebrett i Hoddevika eller på vannski bak ein RIB-båt med 300 hk.

I vintermånadane blir det ski frå morgon til kveld i snøkledde Sunnmørstindar som stuper rett ned i tronge fjordar. Og du får dagar på Strandafjellet Skisenter som kanskje overgår alt du tidlegare har opplevd av laussnøkjøring.

Rundt leirbålet heime finn du ei eiga ro og deler dagens oppturar og nedturar med gode klassekameratar. På bålet blir middagen tilbereda og du sovnar mett, sliten og tilfreds i ein sovepose under stjernehimmelen.

I morgon ventar ein ny fullspekka dag.

Linjeinnhald
Surfing i Hoddevika | Klatring (bratt kort) | Terrengsykling | Toppturar | Rando | Sunnmørsalpane | Strandafjellet Skisenter | Skredopplæring | Vannski/kajakk/snorkling | RIB-turar

Info om halvårskurs
For mange kan det vere vanskeleg å få til eit heilt år på folkehøgskule, enten på grunn av militærteneste, lærlingplass, studiar eller jobb. Då kan eit halvårskurs vere ei glimrande løysing. Det er også greitt å vite at du får støtte frå Lånekassen til eit halvårskurs.

Sjekk ut YouTube-kanalen
Sjekk ut skulebrosjyra på nett
Les meir om Multisport på sunnmore.fhs.no

Henrik Petersson

Lærar - Multisport

Svensken er to meter høg og to meter brei og er ei maskin med sekken full av horsepower, turerfaring og godt humør. Henrik er tidlegare landslagskøyrar i trail og var først ute med Multisport-konseptet. No er linja så bra at alle andre skular ynskjer å etterlikne den.

Epost: hp@sufh.no
Telefon: 70009600

Ein av Noregs finaste folkehøgskular er eit tidlegare hotell. Hav, fjordar, strender og Sunnmørsalpar er våre næraste naboar. Det er difor klatrarar, musikarar, filmskaparar, surfarar, skikøyrarar, kunstnarar og friluftsfolk kjem reisande hit frå fjern og nær. Dei vil oppleve noko vilt, vakkert og ekte.

Linjer ved skulen

Les mer om skolen

Fra kr 63 500,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen
Minimumspris for linja 63 500,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 63 500,-
(12 700,- per måned)
Vår betalingsplan er i stor grad tilpassa utbetalinga frå Statens lånekasse.
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Skulen er universelt utforma.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Har bodd fire år i kollektiv med venner fra folkehøgskolen: – Trygt og gøy

Ingrid-Elisabeth og mange flere velger å flytte i kollektiv med venner fra folkehøgskolen, etter endt folkehøgskoleår.

Cinta er økonomistudent på NHH: – Alle har godt av et år på folkehøgskole

Cinta Jacobsen gikk ei aktiv linje på folkehøgskolen. Likevel var det her hun ble interessert i aksjer og økonomi, og fant drømmestudiet.

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar

Friluftsliv x gaming (vår-25)

Vefsn Folkehøgskole - Toppen

Ekstremsport på Reisefot - Vår 2026

Seljord Folkehøgskule
Frilynt

Street food (halvårskurs vår 2025)

Sund folkehøgskole

Kreativ halvår vår

Nordvestlandet folkehøgskole

Fantasy -vår 25

Toten folkehøgskole

Utøvende Musikk - halvårskurs vår 2025

Frilynt

MUSIKKPRODUKSJON - fra idé til mix (vår-25)

Vefsn Folkehøgskole - Toppen

Functional Fitness & Vektløfting, vår 2026

Sunnfjord Folkehøgskule

Backpacking og trening: Asia, vår

Idrettsskolen Numedal folkehøgskole

Fleks vår 25

Risøy Folkehøyskole: Lærerik frihet.
29 t/uke

Multisport - halvårskurs vår 2025