SjøSnøSurf - vår

• Pris: fra 63 500,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
    Grønt flagg
    Internasjonal sertifisering for skoler som har opplæring i miljø.
  • Stad: Ulsteinvik
Vestlandet byr på eit hav av freistingar. Her er det skikkelig uvêr og det bles nordavind frå alle kantar. Heldigvis! Då er du i ditt rette element.

Det merkar du når du surfar di fyrste grøne bølgje i Hoddevika. Den gløymer du aldri. Du er óg i ditt rette element når du tek på deg våtdrakta og dykkar ned i ei ny verd. Ei verd av klart vatn, fargerike manetar, fiskestimar og nysgjerrige selar.

På vindfulle dagar får du friske opplevingar i seglbåt eller i ein RIB med 300 hestekrefter. Og på godversdagar padler du kajakk og ser kvitkledde Sunnmørsalpar stupe rett ned i fjorden. Det danner vakre rammer for Oppdrag Hjørundfjorden og masse skiglede i urørte fjellsider.

Det er på slike dagar du tenker: ”Himmel og hav for eit år det skal bli!”

Det meste av det beste

Info om halvårskurs
For mange kan det vere vanskeleg å få til eit heilt år på folkehøgskule, enten på grunn av militærteneste, lærlingplass, studiar eller jobb. Då kan eit halvårskurs vere ei glimrande løysing. Det er også greitt å vite at du får støtte frå Lånekassen til eit halvårskurs.

Sjekk ut YouTube-kanalen
Sjekk ut skulebrosjyra på nett
Les meir om SjøSnøSurf på sunnmore.fhs.no

Jan Einar Roos

Lærar - SjøSnøSurf

Jan Einar er mannen bak SjøSnøSurf, men føre alle andre når det er konkurranse. Han har eigen seglbåt og kan segle like godt til lands som til vanns. Det er ikkje Jan Einar som fann opp fjella på Sunnmøre, men han sjekkar jamnleg at dei funkar som dei skal.

Epost: jer@sufh.no
Telefon: 70009600

Ein av Noregs finaste folkehøgskular er eit tidlegare hotell. Hav, fjordar, strender og Sunnmørsalpar er våre næraste naboar. Det er difor klatrarar, musikarar, filmskaparar, surfarar, skikøyrarar, kunstnarar og friluftsfolk kjem reisande hit frå fjern og nær. Dei vil oppleve noko vilt, vakkert og ekte.

Linjer ved skulen

Les mer om skolen

Fra kr 63 500,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen
Minimumspris for linja 63 500,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 63 500,-
(12 700,- per måned)
Vår betalingsplan er i stor grad tilpassa utbetalinga frå Statens lånekasse.
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Skulen er universelt utforma.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Har bodd fire år i kollektiv med venner fra folkehøgskolen: – Trygt og gøy

Ingrid-Elisabeth og mange flere velger å flytte i kollektiv med venner fra folkehøgskolen, etter endt folkehøgskoleår.

Cinta er økonomistudent på NHH: – Alle har godt av et år på folkehøgskole

Cinta Jacobsen gikk ei aktiv linje på folkehøgskolen. Likevel var det her hun ble interessert i aksjer og økonomi, og fant drømmestudiet.

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Solbakken folkehøgskole
36 t/uke
Frilynt