Idrett.Ball - vår

• Pris: fra 59 500,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
    Grønt flagg
    Internasjonal sertifisering for skoler som har opplæring i miljø.
  • Stad: Ulsteinvik
Du er typen som likar å vere aktiv. Og aller helst både i gymsalen, på treningssenteret og i friluft.

I løpet av året vil du kjenne den gode kjensla når du set spor i urørt puddersnø. Spenninga når paraglideren får luft eller bølgja tek tak i surfebrettet. Og smerta over ei litt for hard takling eller når ei paintballkule treff deg i ryggen.

Med det er så mykje meir: Gleda over eit drømmetreff på golfbana eller ein hoppserve i volleyball. Kanskje blir det ny pers i styrkerommet og kompisar som backer deg når du blir tatt luka på. Du får i hvert fall dagar med garderobestemning, samhald og gode lagkameratar.

Ikkje berre i 2 x 45 minutt, men eit heilt år.

Det meste av det beste

Info om halvårskurs
For mange kan det vere vanskeleg å få til eit heilt år på folkehøgskule, enten på grunn av militærteneste, lærlingplass, studiar eller jobb. Då kan eit halvårskurs vere ei glimrande løysing. Det er også greitt å vite at du får støtte frå Lånekassen til eit halvårskurs.

Sjekk ut YouTube-kanalen
Les skulebrosjyra på nett
Les meir om Idrett.Ball på sunnmore.fhs.no

Per Bernt Aske

Lærar - Golf og Idrett

På Vestlandet er alt lov når det gjeld namnekombinasjonar. Per Bernt er idrettslæraren med 0,8 i hcp i golf og 1. divisjonsspel for Hødd. "PB" inviterer motspelar til å bruke leggskinn på kunstgrasbana, men leverer også følsomt nærspel på putting-greenen.

Epost: pba@sufh.no
Telefon: 70009600

Ein av Noregs finaste folkehøgskular er eit tidlegare hotell. Hav, fjordar, strender og Sunnmørsalpar er våre næraste naboar. Det er difor klatrarar, musikarar, filmskaparar, surfarar, skikøyrarar, kunstnarar og friluftsfolk kjem reisande hit frå fjern og nær. Dei vil oppleve noko vilt, vakkert og ekte.

Linjer ved skulen

Les mer om skolen

Fra kr 59 500,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen
Minimumspris for linja 59 500,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 59 500,-
(11 900,- per måned)
Vår betalingsplan er i stor grad tilpassa utbetalinga frå Statens lånekasse.
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Skulen er universelt utforma.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Har bodd fire år i kollektiv med venner fra folkehøgskolen: – Trygt og gøy

Ingrid-Elisabeth og mange flere velger å flytte i kollektiv med venner fra folkehøgskolen, etter endt folkehøgskoleår.

Cinta er økonomistudent på NHH: – Alle har godt av et år på folkehøgskole

Cinta Jacobsen gikk ei aktiv linje på folkehøgskolen. Likevel var det her hun ble interessert i aksjer og økonomi, og fant drømmestudiet.

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar

Brassband - Vår 25

19 t/uke