Alle fagområder på folkehøgskolene

På folkehøgskole får du muligheten til å utforske et fag i praksis, i stedet for bare å sitte med teori.

Du lærer ved å gjøre og ved å bli utfordret på en annen måte enn du er vant med. På folkehøgskole kan du prøve og feile uten å bekymre deg for karakterer.

Å gå et år på folkehøgskole er en unik mulighet til å få et år med læring, opplevelser og personlig utvikling i fokus. Hold på med det du virkelig brenner for, og bli kjent med mennesker fra hele landet. Du vil få engasjerte og dyktige lærere med praktisk erfaring.

Finn noe som passer akkurat deg.

På folkehøgskolen får du utfordret deg selv og blir bedre rustet for resten av livet enten du vil studere videre innen det du har lært på folkehøgskole eller gjøre noe helt annet.

Folkehøgskoleåret kommer du alltid til å huske.