Rytmisk linje - Band Vår 25

• Pris: fra 80 000,-
  • Verdigrunnlag:
    Frilynt
    Dei frilynte folkehøgskulane har verdigrunnlag som ikkje tek utgangspunkt i eitt bestemt livssyn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar, vegan
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Miljøfyrtårn
    Sertifisering for skoler som dokumenterer miljøinnsats og viser samfunnsansvar.
  • Stad: Manger, Vestland
  • Studietur: Studio, live-konsert og kultur
Samspel og lagspel er stikkord på bandlinja vår. Her får du bryne deg på både instrument og bandmedlemmar. Prøv deg på scena framfor publikum, i studio og som låtskrivar!

Dette er er eit halvtårskurs for deg som ventar på å starte i militæret, har nettopp vore der eller har eit ledig halvår du ikkje har lagt planar for.

Få deg eit Band!

Har du ambisjonar og godt gehør – eller ein av delane – men manglar band? Ta med deg instrumentet ditt og musikkstilen din, og bli betre i begge delar. Du får prøva deg både på scenekanten og i studio. Manger er ein kreativ plass, og musikken stilnar ikkje sjølv om skuledagen er over.

Linja Band er eit fordjupningsfag innan Rytmisk linje - Vår 25.
På linja er det fokus på samspel, musikkformidling og låtskriving. Du får mange høve til å opptre framfor publikum, både på skulen og utanfor. På Manger møter du ungdom med bakgrunn frå ulike sjangrar, med ulike inspirasjonskjelder og gode basisferdigheiter på instrumentet sitt.

I skulen sine studio spelar du inn eigne eller andre sine låtar saman med elevane på Artist & låtskrivar, Hiphop og Musikkproduksjon. Desse linjene samarbeider tett. Hovudfokuset er på låtskriving, øving, konsertar og innspeling i studio. I tillegg får du individuelle timar på hovudinstrumentet ditt og undervisning i musikkteori og høyrelære. Våre arbeidsmetodar set deg som elev i reelle situasjonar og gjev deg eit godt fundament for å forstå prosessane i bransjen.

Du har tilgang til flotte fasilitetar, profesjonelt utstyr og ein lærarstab som utfyller kvarandre på alle fagfelt.

Dette er linja for deg som vil bli betre på instrumentet ditt i samarbeid med andre musikarar, vokalistar, låtskrivarar og produsentar.

Dette vil du lære

• Individuell undervisning på instrumentet ditt
  • Samspel
  • Låtskriving
  • Musikkteori
  • Innspeling i studio
  • Rigg av scene og konsertavvikling

Våre forventninger til deg

Som elev på band er det viktig at du har lyst til å spele og utforske dei mange ulike sjangrane me arbeider med. Skulen sitt faglege opplegg og timeplan gjer muligheter for høg fagleg aktivitet, men mykje er opp til deg og din interesse, lærelyst og evne til å arbeide målretta og sjølvstendig.

Du må ha gode basisferdigheitar på instrumentet ditt, og gitaristar/bassistar må ha med eige instrument.

Fra kr 80 000,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen (romtype: dobbeltrom)
  • Bad på rommet
  • Studietur: Studio, live-konsert og kultur
    • Mat (2 måltider per dag)
    • Reiseforsikring
  • Internett
  • Vaskemaskin
Minimumspris for linja 80 000,-

Du kan legge til (Huk av og se hvordan det påvirker prisen)

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 80 000,-
(16 000,- per måned)
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.
  • Vi har god erfaring med å tilrettelegga for deg med funksjonsnedsetjing eller kronisk sjukdom som til dømes rullestolbrukarar, svaksynte, høyrslehemma, maga/tarmsjukdommar og elevar innanfor autismespekteret.
  • Vi tilrettelegg for deg så godt vi kan og gjer justeringar i samråd med deg
  • Ta kontakt med oss i god tid om du har behov for tilpassingar, eller lurer på om vi kan tilrettelegga for deg.
Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

- Folkehøgskole er det beste valget jeg har tatt

For Nor var aldri folkehøgskole noe alternativ. Hun skulle studere og rett ut i jobb. Så orket hun ikke mer, og trengte en pause. En ...

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Linjer som liknar

MUSIKKPRODUKSJON - fra idé til mix (vår-26)

Beach & Volleyball, vår 2026