Musikk.Friluft - vår

• Pris: fra 61 500,-
  • Verdigrunnlag:
    Kristen
    Dei kristne folkehøgskulane har eit kristent verdigrunnlag. Dei er eigde av, eller knytt til, kristne organisasjonar eller trussamfunn. Dei vil gjerne ha elevar med ulike interesser og livssyn.
  • Tilbyr: Vegetar
    Dei fleste skulane legg til rette for dei som har matallergiar og andre behov. Ta gjerne kontakt med skulen.
  • Miljøsertifisering:
    Fairtrade
    Sertifisering for skoler som tilbyr Fairtrade-merkede produkter og bevisstgjør om rettferdig handel.
    Grønt flagg
    Internasjonal sertifisering for skoler som har opplæring i miljø.
  • Stad: Ulsteinvik
Musikk feat. Friluft

Dei fleste linjedagane er du i øvingslokala, i studio eller på scena. Her kan du utvikle deg på det du allereie er god på. Om gitar er hovudinstrumentet ditt, er det likevel ikkje usannsynleg at du sit bak trommesettet på huskonsertar og jamsessions.

Du vil få lære meir om låtskriving, opptak og miksing. Instrument, Mac’ar og Logic står til fri bruk. Når låta di er spelt inn, er det tid for musikkvideo. Og i januar har heile skulen ei musikalframsyning for 2500 tilhøyrarar i kulturhuset.

På Norges kanskje mest aktive musikklinje får du likevel enda meir. På go’versdagar blir du gira av kajakk, ski, surfing og klatring. På andre dagar får du ulike  workshops, musikalar og konsertar. Dette er eit år der musikk vert miksa med dei beste friluftslivsaktivitetane Sunnmøre har å by på.

Det meste av det beste

Info om halvårskurs
For mange kan det vere vanskeleg å få til eit heilt år på folkehøgskule, enten på grunn av militærteneste, lærlingplass, studiar eller jobb. Då kan eit halvårskurs vere ei glimrande løysing. Det er også greitt å vite at du får støtte frå Lånekassen til eit halvårskurs.

Sjekk ut YouTube-kanalen
Sjekk ut skulebrosjyra på nett
Les meir om Musikk.Friluft på sunnmore.fhs.no

Håvard Kopperstad Funderud

Lærar - Musikk.Friluft

Håvard er ein sportsidiot som heldigvis vart eit musikkgeni. Løpeskoa og langrennskia er borte og no er han i staden lærar og frilansmusikar. Håvard bles hardare i trombona enn orkanar bles på Vestlandet og han likar gjerne å gje flat loop-pedal.

Epost: hkf@sufh.no
Telefon: 70009600

Ein av Noregs finaste folkehøgskular er eit tidlegare hotell. Hav, fjordar, strender og Sunnmørsalpar er våre næraste naboar. Det er difor klatrarar, musikarar, filmskaparar, surfarar, skikøyrarar, kunstnarar og friluftsfolk kjem reisande hit frå fjern og nær. Dei vil oppleve noko vilt, vakkert og ekte.

Linjer ved skulen

Les mer om skolen

Fra kr 61 500,-

Inkludert

• Undervisning
  • Mat og rom på skolen
Minimumspris for linja 61 500,-

Lån og stipend

Summen du må dekke selv 61 500,-
(12 300,- per måned)
Vår betalingsplan er i stor grad tilpassa utbetalinga frå Statens lånekasse.
Når du takker ja til skoleplassen må du betale et administrasjonsgebyr på rundt 2500 kroner. Resten av summen betaler du månedsvis gjennom skoleåret. Nærmere informasjon får du fra skolen.

Skulen er universelt utforma.

Søk på linjaMeir om skulenSkulen si nettside

Har bodd fire år i kollektiv med venner fra folkehøgskolen: – Trygt og gøy

Ingrid-Elisabeth og mange flere velger å flytte i kollektiv med venner fra folkehøgskolen, etter endt folkehøgskoleår.

Cinta er økonomistudent på NHH: – Alle har godt av et år på folkehøgskole

Cinta Jacobsen gikk ei aktiv linje på folkehøgskolen. Likevel var det her hun ble interessert i aksjer og økonomi, og fant drømmestudiet.

Få gratis skolekatalog i postkassa!

Få katalog med full oversikt over alle folkehøgskoler i posten. Bli kjent med skolene i ro og mak, og diskuter med venner og familie!

Bestill katalogen

Turné Musikal Trening - vår 25

Toten folkehøgskole
Frilynt