Film og Foto - vår 2025

• Price: from 58 500,-
  • Foundation:
    Liberal
    The liberal folk high schools are built on values that are not based on one particular belief. They encourage students with different interests and beliefs to apply.
  • Food: Vegetarian, vegan
    Most schools will accommodate food allergies and other dietary needs. If you have questions, please contact the school directly.
  • Location: Voss

Lær film & foto gjennom praktisk arbeid og eksperimentering i eit kreativt miljø. Filmfestivalar og utstillingar. Kunstfoto og kortfilmar. Analogt og digitalt.

Film og Foto har fokus på praktisk tilnærming. Det er lagt stor vekt på kreativt og skapande arbeid. Med støtte fra erfarne lærarar, realiserer du dine kreative idear og prosjekt. Gjennom utforskning og eksperimentering utviklar du deg som filmskapar og fotograf.

Me jobbar både digitalt og analogt med fotografi og lagar fleire utstillingar. Opplev magien i mørkerommet og jobb med gamle teknikker i moderne uttrykk. Me arbeider mot filmfestivalen Amandus internasjonale Studentfilmfestival i januar, ein festival me har blitt nominert til fleire ganger.

Skulen har eit spennende kreativt miljø med mange mogelegheiter for samarbeid. Linja jobbar tett med musikklinjene og datalinjene. I fellesskap lagar me musikkvideoar, produserer kortfilmar og lagar utstllingar saman. Kvart år jobbar me for eksterne aktørar som Vossa Jazz og Ekstremsportfestivalen - ei fantastisk mogelegheit til å prøve seg på å jobbe profesjonelt.

Som elev på Voss Folkehøgskule vil du alltid ha mogelegheit til å prøve noko av det som gjer Voss til Ekstremsportsbygda. Alle elevar får årskort til Voss Gondol og skiheisane, og flytid i Vossvind. I tillegg har du mogelegheit til å prøve ulike aktivitetar gjennom dei varierte valfaga våre. Ikkje minst har du tilgang til nydeleg natur heile året!

@vossfhsfilmfoto

@vossfhs

@vossfhs_kreativ

Voss Folk High School is an active and creative environment. There are great opportunities for personal growth and immersion in subjects of interest. The school emphasizes the traditions of local and Norwegian culture, the process of acquiring wisdom, and expression of opinion. The school has eight major courses: Music Production, Sports & Outdoor Life, Music & Outdoor Life, Film & Photography, Computing, Computing combined with outdoorlife, and two Extremesport classes. Major course activities are an important part of everyday school life.

Courses at the school

Send applicationAbout the schoolSchool web page