#minlærer

Faglig innhold og lærernes kompetanse skårer høyt, når folkehøgskolene tre år på rad har hatt de mest fornøyde elevene i Norge (EPSI Norge). Men aller best poengsum får skolene på opplevd «servicekvalitet». I dette begrepet inngår blant annet personalets engasjement, tilgjengelighet, medmenneskelighet og veiledning. Det er altså flere ansatte enn lærerne som har betydning som veiledere for elevene!

Nå samler vi på gode lærerhistorier under #minlærer.

minlærer1

Har du noen ord du vil dele med oss om en lærer du har satt pris på? Del det med oss på Instagram, og merk bildet ditt med #minlærer og #fhsliv.

Dette skriver for eksempel Rikke om sin lærer på Rønningen folkehøgskole:

Tømta

Se flere bilder og historier på #minlærer.

minlærer2